Trudne początki, czyli słów kilka o idei bloga

Pierwsza notka z reguły nie jest najciekawszą notką na blogu, lecz aby zrobić ją choć odrobinę bardziej zachęcająca do przeczytania, chciałabym pokrótce przedstawić Wam to o czym będzie ten blog oraz najważniejsze informacje, które powinniście wiedzieć o mojej osobie. Tak więc, nazywam się Aleksandra i w tym roku skończyłam 21 lat. Pochodzę z niewielkiej wsi położonej niedaleko Krakowa. Pasjonuję się kosmetykami oraz pielęgnacją. Odkąd pamiętam fascynuję się również sztuką tatuażu. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką trzech sztuk ;) Od ok. dwóch miesięcy zaczęłam interesować się też robieniem paznokci hybrydowych i żelowych.
Każde zdjęcie przedstawia paznokcie przedłużane
Jeśli chodzi o bloga, chciałabym w pełni poświecić go opisując i przedstawiając Wam pewną część mojego życia, która być może dla niektórych okaże się ciekawa i pomocna. Planuję zamieszczać tutaj posty tematyczne, typowo "lajfstajl", diy, inspirację. Oczywiście, posty paznokciowe też będą się pojawiać. Będąc samoukiem, liczę na Wasze komentarze co mogłabym poprawić. Ogólnie nie chciałabym się ograniczać, więc mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ochoczo napisałabym również post proponowany przez Was, toteż jeśli macie jakieś propozycję śmiało piszcie w komentarzu :)

Komentarze

  1. Życzę wiele motywacji i samozaparcia w prowadzeniu swojego internetowego zakątka! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! Wpadłam tu przypadkiem, ale zostanę na dłużej :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę fantastyczny blog! Na pewno będę do Ciebie zaglądać :) Na sam początek życzę Ci motywacji i weny, prowadzenie bloga wymaga czasu i cierpliwości, ale bardzo się opłaca :) życzę Ci też jak największej liczby czytelników! Z czasem na pewno będzie rosnąć, tak więc trzymam kciuki za te "trudne początki" :) na pewno będzie dobrze!
    p.s. w razie czego, zawsze służę pomocą. Blogosfera to jak jedna wielka rodzina :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo motywacji i weny życzę 😉 Najważniejsze, aby blogowanie sprawiało Ci przyjemność, a czytelników z czasem będzie coraz więcej. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ludzi z pasją, a Ty z tego co można wyczytać taka jesteś. Pisz o tym, co zechcesz na pewno w pewnym etapie sama zdecydujesz co się najbardziej przyjmuje, może byś chciała coś dodać. Fajnie, jak masz mozliwość dzielenia się tym z kimś - ja zostaje na dłużej i obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Początki wcale nie muszą być trudne:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Witaj w blogosferze, miło Cię tu widzieć. ;) Super, że postanowiłaś założyć blog, by dzielić się swoimi pasjami. Życzę Ci mnóstwa pomysłów na wpisy i oddanych Czytelników! :*
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci wyszło :) :) życzę Ci dużo dużo cierpliwości :) :) i czytelników :) :) zapraszam również do mnie https://gdziejestsmoczek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post wprowadzający. A paznokcie są prześliczne. Ekstra
    Ja też obserwuje i będę zagladac. Buziaki..

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatuaż mi się marzy od dłuższego czasu :D Ale piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Możesz napisać wpis o tatuażach - studio, pokazać je, ogólną opinię i czy planujesz więcej. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! Ps: Piękne paznokcie :)
    Pozdrawiam:*



    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Początki w blogowaniu zawsze są trudne, bo człowiek nie jest wtedy jeszcze tak wyrobiony w pisaniu czy robieniu zdjęć :) Z czasem będzie lepiej, fajnie że dołączyłaś do blogosfery!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w blogowaniu! Liczę na dużo postów paznokciowych, bo uwielbiam liczne inspiracje :D Super prace swoją drogą :) Na pewno będę wpadać jako maniaczka hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia kochana:* A te pazurki to totalny sztos :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak to jest z tymi pierwszymi postami, ale z kolejnymi będzie coraz lepiej szczególnie że te paznokcie są przepiękne 😍
    Życzę powodzenia ,napewno będę tu zaglądać 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Witamy w blogosferze. ☺️ Życzę Ci przede wszystkim motywacji i weny. No i powodzenia w dalszym blogowaniu. Będę tu do Ciebie zaglądać. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne paznokcie, chętnie będę tutaj wpadać aby zobaczyć świeże inspiracje:-)Również obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama kiedyś próbowałam robić hybrydy, ale chyba mam za mało cierpliwości :)
    Życzę powodzenia :*
    Obserwuje i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też pochodzę z okolic Krakowa :)
    Życzę Ci powodzenia a pazurki bardzo ładne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne paznokcie. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Obserwuję na dobry początek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fioletowa wersja fajna:)
    Powodzenia w blogowaniu! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie Witamy w blogosferze :D Blog zapowiada się ciekawie, więc życzę mnóstwa czytelników! Przepiękne paznokcie ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne mani :) Przyjemności z blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się ciekawie- Powodzenia i trzymam kciuki .
    Serdecznie i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia,cudne paznokcie 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki i życzę powodzenia! ;)
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Zapowiada się ciekawie. Damska strona głosu z podróży interesuje się naturalnymi kosmetykami, więc chętnie coś w tym klimacie bym poczytała :) zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo cierpliwości i motywacji w prowadzeniu bloga! Powodzenia :)

    P.S. Bardzo ładne paznokcie robisz :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapowiada się ciekawy blog. Sama pamiętam jak zaczynałam, a minęły już ponad 2 lata od tego czasu. Na pierwszy rzut oka widać, że włożyłaś w to już sporo serca i blog pod wieloma względami wygląda na taki prowadzony przynajmniej rok (w mojej ocenie). Życzę wytrwałości, cierpliwości i radości z prowadzenia bloga ;) Będę tu z pewnością zaglądać i obserwować ewaluacje ;)

    Pozdrawiam,
    Amelia
    GangstyleGirls

    OdpowiedzUsuń
  33. Super są te paznokcie! Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    U mnie też pierwsze wpisy po kilku latach przerwy w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne pazurki te fioletowe 😃😃😃 Ja to już nie pamiętam jak zaczynałam, ale na pewno łatwo nie było. Trzymam kciuki za twojego bloga. Trzeba mieć dużo samozaparcia. Pozdrawiam 😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam robić sobie pazurki :) a moja kolekcja lakierów ciągle się powiększa :) Trzymam kciuki za rozwój bloga. Całusy kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie, że znalazłaś coś co lubisz i się dzielisz tym z nami. :)
    Podoba mi się blob i również dołączam do obserwowanych POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Skoro trafiłeś na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Jednocześnie informuję, że komentarze obraźliwe, świadczące o nie przeczytaniu artykułu lub służące wyłącznie autoreklamie będą przeze mnie ignorowane, a ich autorów nie odwiedzam.