CeraVe, Oczyszczający żel do mycia dla skóry normalnej i tłustej | Ulubieniec ostatnich miesięcy

Dzień dobry kochani! Jak mogliście zauważyć nie było mnie tutaj w ostatnim czasie i nie da się ukryć, że mam ogromne zaległości blogowe i liczę, że z każdym tygodniem będę wychodziła na prostą. Nie chcę się rozwodzić nad tym, dlaczego zrobiłam sobie przerwę, po prostu czułam, że była mi ona potrzebna :) A dzisiaj przychodzę do Was z nową recenzją mojego ulubieńca ostatnich miesięcy - CeraVe, Oczyszczający żel do mycia dla skóry normalnej i tłustej. 


Zapraszam do lektury! 

CERAVE, OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO MYCIA DLA SKÓRY NORMALNEJ I TŁUSTEJ

Żel do mycia został opracowany we współpracy z dermatologami. Oczyszcza oraz usuwa nadmiar sebum, nie naruszając bariery ochronnej skóry twarzy i ciała. Zawiera 3 kluczowe ceramidy, niacynamid oraz kwas hialuronowy. Jest odpowiednia dla dorosłych i dzieci od 3 roku życia. Bezzapachowy, hypoalergiczny, niekomedogenny.


Składniki aktywne

  • Ceramidy - Odbudowują barierę ochronną
  • Niacynamid - Wzmacnia barierę ochronną skóry
  • Kwas hialuronowy - Intensywnie nawilża
  • Technologia MVE - Zapewnia stopniowe uwalnianie składników aktywnych, dzięki czemu ich działanie jest bardziej długotrwałe



CeraVe, Oczyszczający żel do mycia dla skóry normalnej i tłustej - ogólnie


Cerave oczyszczający żel do mycia dla skóry normalnej i tłustej występuje w różnych pojemnościach. Osobiście zużyłam już dwa mniejsze opakowania (236ml) i od około tygodnia otwarłam kolejną, tym razem większą butelkę (473ml). Żel dozujemy przy użyciu wygodnej pompki, a na zużycie mamy 12 miesięcy od otwarcia. Żel posiada dość lekką, żelową konsystencję, która nie przecieka przez palce. Na dobrze zwilżonej skórze dość ładnie się pieni. Według producenta żel jest bezzapachowy i substancji zapachowych zapewne nie posiada, ale mimo to wyczuwam delikatny, świeży zapach.

Jak sprawdził się u mnie?


Jako posiadaczka cery tłustej często spotykam się z żelami, które mimo łagodnego składu przesuszają moją cerę. Po  myciu robi się zaczerwieniona, ściągnięta, a ja nie myślę o niczym innym, jak tylko o nałożeniu pielęgnacji. I w końcu trafiłam na żel od CeraVe - tu kompletnie nic takiego nie występuje. Skóra po użyciu tego żelu jest świetnie umyta, czyściutka, blada, bez żadnych zaczerwienień. Kosmetyk nadaje się do usuwania makijażu i zabrudzeń jak kurz i sebum (mimo wszystko makijaż usuwam wcześniej olejkiem). Nawet na dłuższą metę, przy stosowaniu dwa razy dziennie nie wysusza i nie powoduje żadnych innych szkód. Wręcz przeciwnie! Od kiedy włączyłam go do swojej pielęgnacji zauważyłam na swojej twarzy zdecydowanie mniej zaskórników zamkniętych.


Dodatkowo uwierzcie, że ten żel jest ogromnie wydajny! Wystarczy jedna pompka do dokładnego oczyszczenia. 



Skład INCI


AQUA / WATER, COCAMIDOPROPYL HYDROXYSULTAINE, GLYCERIN, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, PROPANEDIOL, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, NIACINAMIDE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CERAMIDE NP, CERAMIDE AP, CERAMIDE EOP, CARBOMER, SODIUM METHYL COCOYL TAURATE, SODIUM BENZOATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, SODIUM HYALURONATE, CHOLESTEROL, PHENOXYETHANOL, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, TETRASODIUM EDTA, PHYTOSPHINGOSINE, XANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN

Podsumowanie


Nic więcej nie jestem w stanie dodać. Oczywiście polecam CeraVe, Oczyszczający żel do mycia dla skóry normalnej i tłustej każdemu kto boryka się z podobnymi problemami skórnymi do mnie (cera tłusta/trądzikowa) i sama też z pewnością sięgnę po niego ponownie. Co więcej zdecydowanie nie jest to mój ostatni produkt od Cerave (na mojej liście od dawna znajduje się ich ponoć świetny krem pod oczy i krem nawilżający do twarzy). 


Znacie żele do mycia marki Cerave? A może macie innych ulubieńców?

Komentarze

  1. Nie dla mojej skóry, ale cieszę się, że jesteś zadowolona z tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam kosmetykow tej marki ale chetnie sie z nimi zapoznam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tej marki, ale żel mnie zaciekawił i wypróbuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam, ale brak zapachu i to ogromne opakowanie mnie przeraziły. Oddałam dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dałaś mu szansy, według mnie ma delikatny zapach :)

      Usuń
  5. Oj tak ! Ten krem z CeraVe sama znam i stosowałam jak i mój chłopak który po lekach na trądzik ma niesamowicie przesuszoną twarz i tak jak wiele witamin i kremów sobie nie radzi tak ten krem daje radę. Co do tego żelu słyszałam ale nie testowałam ciekawe jest czy u mnie także cera po umyciu tym kosmetykiem byłaby blada i nie zaczerwieniona. Po wielu innych żelach to niestety moja zmora dlatego chętnie się przekonam czy to prawda ;)

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak sprawdzi się u Ciebie, jestem bardzo ciekawa czy będziesz tak samo zadowolona jak ja! :)

      Usuń
  6. Fajnie, że się sprawdził :) raczej nie dla mnie bo mam suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wersji dla skóry suchej również słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

      Usuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze poznać tego żelu, ba nawet nie wiedziałam, że marka ma taki w swojej ofercie. Będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, daj znać czy się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. O to coś dla mnie! z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już wielokrotnie o tej marce i oczywiście o samych dobrych opiniach :) Sama jestem ciekawa tych produktów, ale aktualnie mam swój ulubiony żel od dobrych dwóch lat, który polecił mi dermatolog.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym sprawdziła u siebie, już nie pierwszy raz o nim czytam i mimo że ostatnio częściej sięgam po pianki, to tu bym zrobiła wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką przyjemnością przygarnęłabym ten żel :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbowałabym z chęcią go u siebie! ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków CreaVe. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest <3
    Bardzo lubię kosmetyki CeraVe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy żaden kosmetyk tej firmy u mnie nie gościł

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo dobrego słyszałam na jego temat i koniecznie muszę go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o nim wcześniej, a przydałby mi się- sama mam cerę tłustą, dotychczasowe kosmetyki do mycia twarzy, średnio mi się sprawdziły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. To, można by uznać pewnego rodzaju "bestseller". Wielokrotnie polecany w "świecie beauty" dla osób z problematyczną cerą, a szczególnie z zaburzoną warstwą hydrolipidową. Ja osobiście nie testowałam, ale był na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Skoro trafiłeś na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Jednocześnie informuję, że komentarze obraźliwe, świadczące o nie przeczytaniu artykułu lub służące wyłącznie autoreklamie będą przeze mnie ignorowane, a ich autorów nie odwiedzam.