WoodWick White Honey | Jak pachnie biały miód?

Od lat zamawiam świece i woski on line, w większości przypadków trafiam z zapachem. Wiem co lubię, wiem, czego mogę się spodziewać po danych opisach. Lubię gdy w domu pięknie pachnie. Lubię, gdy te zapachy nie są oczywiste, gdy nie można ich dostać w każdym sklepie. 


Wiecie, że jestem fanką wosków, lubuję się w YC, ale bardzo nie podobają mi się ich świece. Poza tym - ostatnio też zawodzą mnie mocą, dlatego zrezygnowałam z nich całkowicie (poza jednym zapachem, którego planuję pokazać Wam wkrótce, prawdziwy mocarz!), a na ich miejsce wskoczyła marka WoodWick. Dzisiaj chcę przedstawić mojego ulubieńca ostatnich miesięcy, zapraszam na recenzję zapachu WoodWick White Honey.

WOODWICK WHITE HONEY

Słodki kandyzowany kwiat pomarańczy z kaskadową orchideą waniliową i pieczonym toffee.


Nuty zapachowe

  • nuty głowy: bergamotka, pistacja, kandyzowane owoce, kwiat pomarańczy
  • nuty serca: ziarna kawy, wanilia, kakao
  • nuty bazy: miód, palony karmel, drzewo sandałowe 


Jak pachnie WoodWick White Honey?


Świece WoodWick mają to do siebie, że ich kompozycje są bardzo złożone i przez to czasem trudniej jest przewidzieć efekt końcowy. Świecę chętnie paliłam, gdy za oknem było szaro i buro, ale również chętnie zapalam ją teraz, w wczesne wiosenne weekendowe poranki. Gdy do pokoju wpadają promienie słońca, ale po nogach smyra jeszcze chłodne powietrze.
Otulająca i miękka - taka właśnie jest ta kompozycja. Słodki, ale nie mdlący. Perfumowany, ale nie powodujący bólu głowy. Czuć tu słodycz miodu i karmelu, który jest faktycznie karmelem, a nie (jak to często w świecach bywa) rosołem, czuć delikatnie aromat kawy i drzewne podbicie. Można również powiedzieć, że jest świeży, za sprawą owocowych nut bergamotki, owoców i kwiatu pomarańczy.  Zapach jest realnie piękny, wielowymiarowy i ciężki do jednoznacznego określenia. Całość tworzy naprawdę obłędne połączenie, które wręcz uzależnia. Dosłownie ciężko przestać go wąchać. Zapach, który jest zagadką dla nosa, którą człowiek usilnie stara się rozwikłać. Moc wystarczająca, aby poczuć zapach, ale nie się nim zmęczyć. 



Podsumowanie


Piękny wygląd, słoiczek, który będę mogła jeszcze wykorzystać i to cudowne trzaskanie. Jestem absolutnie oczarowana świecą WoodWick White Honey i z całą pewnością zaopatrzę się w zapasy tego zapachu. 



Czym pachnie w Twoim domu?


Komentarze

  1. Kocham świece YC, ale kupuję stacjonarne. Ja muszę powąchać przed zakupem

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa zapachu tej świecy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O białym miodzie, nie słyszałam nigdy wcześniej :)
    U mnie w domu, rządzą słodkie zapachy, w roli głównej oczywiście wanilia :)
    Zapach świecy, o której piszesz, nie byłby dla mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również kocham słodkie zapachy, a wanilia to mój numer jeden 😌

      Usuń
  4. Bardzo chętnie bym poznała ta świece i to jak ona pachnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię sobie prezent i też oczaruję swój dom tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam świec WW. Cała świeca wygląda niezwykle elegancko a po wypaleniu szkło świetnie sprawdzi się w roli wazonu :D Zapach brzmi cudownie, koniecznie muszę go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, już jeden słoik od WW właśnie spełnia się w roli wazonu :D Będziesz zachwycona tym zapachem :)

      Usuń
  7. Jestem aż ciekawa. Nie lubię miodu do herbaty. Jednak totalnie kocham jego zapach i w wersji z twarogiem. To połączenie z karmelem w tej świeczce może być ciekawe. Natomiast w moim pokoju czuć słodkie zapachy. Ponieważ zwykle pale małe słodko pachnące świeczki.

    zpsemjestlepiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham miód w każdej postaci, również jego zapach jest w moim guście, dlatego nie mogłam przejść obok tej świecy obojętnie😌 Strzał w dziesiątkę!

      Usuń
  8. Myślę, że to cudowne połączenie zapachów, świeca wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że zakochałabym się w zapachu tej świecy! WoodWick ma faktycznie piękne propozycje, ale niestety według mnie ich świecie są dość drogie

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie należą do najtańszej marki, ale uważam, że za jakość warto :)

      Usuń
  10. Biały miód - to brzmi intrygująco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje ta świeca. Mam na nia ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Skoro trafiłeś na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Jednocześnie informuję, że komentarze obraźliwe, świadczące o nie przeczytaniu artykułu lub służące wyłącznie autoreklamie będą przeze mnie ignorowane, a ich autorów nie odwiedzam.