Spełniłam swoje marzenie z Prezent Marzeń!

 Ile to razy przy jakiejkolwiek okazji zastanawiałaś się co można jeszcze danej osobie podarować? Portfel już dawno kupiłaś, tak samo pasek, kosmetyki czy perfumy.. No i ile można wręczać tych samych prezentów? Z pomocą przychodzi tu prezent marzeń! Ja stronę znałam już dawno, odwiedzałam kilkukrotnie i zawsze podobała mi się ta idea. Ciekawa jak to działa?

Prezent Marzeń - z czym to się je? 

Prezent Marzeń to strona internetowa, która oferuje nam szeroką gamę upominków na każda okazję. Do wyboru prezenty dla niej, dla niego, a nawet dla dwojga. Możemy zakupić niezapomnianą przygodę z dawką adrenaliny, spokojny weekend w spa, kolację czy po prostu kartę podarunkową. Wybór jest ogromny, a prezenty „wystrzałowe”. Tak naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie lub bliskiej osoby. Jeśli marzycie o locie szybowcem, skoku na Bungee czy chociażby masażu czekoladą, to właśnie na ich stronie możecie kupić voucher.


Musicie wiedzieć o kilku sprawach technicznych, żeby łatwiej Wam było znaleźć odpowiedni prezent nawet na ostatnią minutę. Przede wszystkim atrakcje zostały podzielone na kategorie bądź na województwa - jak Wam wygodniej. Wszystko załatwiacie jednym kliknięciem. Każde zamówienie możecie opłacić zarówno przelewem tradycyjnym, kartą kredytową lub transakcją online. Dla wszystkich voucherów wysyłanych pocztą  możliwa jest również zapłata przy odbiorze. 


Zaletą jest to, że jego ważność to 365 dni, czyli cały rok. Tak więc osoba, która go dostanie spokojnie może dopasować do siebie termin kiedy będzie chciała z niego skorzystać i nic nikomu nie przepadnie.

Co kryje mój voucher?

Propozycji jest naprawdę mnóstwo, jest w czym wybierać, a sam voucher jest zapakowany w ładne pudełeczko/puszkę i torebkę prezentową. Spośród wszystkich propozycji właśnie lot paralotnią najbardziej przypadł mi do gustu. Od zawsze chciałam bujać w chmurach. Przy pogodzie którą mamy obecnie prawie co dzień nad naszym domem latają moto i paralotniarze, a ja zazdrościłam im wolności i widoków jakie mają okazję podziwiać. I to jeszcze teraz, latem, kiedy jest tak pięknie. 


Teraz, kiedy jestem już po swoim pierwszym locie paralotnią, wiem, że nie był to mój ostatni lot! Było naprawdę niesamowicie! Z góry wszystko wygląda pięknie. Ciężko mi tutaj cokolwiek opisać, zdjęcia nie oddałyby tych wszystkich emocji. To było świetne, tak mieć świat pod nogami!

Podaruj emocje! 

Spraw, że prezent, którym zostanie obdarowany na długo pozostanie w jego pamięci. Taki nietypowy prezent, jak choćby lot paralotnią, to znakomita alternatywa dla zwykłych skarpet czy zegarka! Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do zapoznania się z ofertą Prezentu Marzeń, szczerze polecam, niesamowite wspominania! 




A Ty co byś wybrała? 


Komentarze

  1. Jejku kochana to kiedy wybieramy się na kolejny lot?
    Też właśnie wybrałam motoparalotnię i już się nie mogę doczekać kiedy zrealizuje swój Prezent Marzeń! :)
    Uważam, że ta strona jest genialna pod względem pomysłowości prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam opcję "Prezent Marzeń" ze względu na przeżycia nie do opisania. Kupiłam już taki prezent wielu moim bliskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest taki prezent marzeń, ja najchętniej wybrałabym lot paralotnią 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę lotu, też o tym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł na prezent :) to musiało być niesamowite przeżycie :) taki prezent z pewnością pozostanie niezapomniany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaa, paralotnia to też moje marzenie od wielu lat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety boję się takich rzeczy, ale dla mojego męża to prezent niemalże idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, niesamowite doświadczenie, jesteś odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to dosłownie prezent marzeń ! ja bym chyba wybrała skok nq bungee od zawsze chciałam to zrobić :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że udało Ci się zrealizować marzenie! ;) Teraz pora na kolejne. ;)

    Ja wybrałabym jednak coś mnie ekstremalnego. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że udało Ci się spełnić swoje marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! Ale jesteś odważna! Ja chyba w życiu bym się nie zdecydowała na taki skok!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę! Marzę o skoku na bungee albo że spadochronem 🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ależ musiało być pięknie! Ja dzięki prezentowi marzeń również spełniłam swoje marzenie - kurs baristy:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za odwagę! Ja na pewno nie odważyłabym się na coś takiego. Prezent Marzeń znam, zdarza nam się kupować dla przyjaciół. Za każdym razem byli baardzo zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku! Skoro trafiłeś na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) Jednocześnie informuję, że komentarze obraźliwe, świadczące o nie przeczytaniu artykułu lub służące wyłącznie autoreklamie będą przeze mnie ignorowane, a ich autorów nie odwiedzam.